نکات و توصیه هایی کاربردی برای مدیریت و برگزار کردن جلساتی بهره ور و اثربخش

مقدمه

هیچ چیز درکار غیر قابل تحمل تر و ناراحت کننده تر از شرکت در جلسه ای نیست که گرداننده خوبی ندارد. خوب است که مسائل مطرح شده در این مطلب را به کار بگیریم تا هنگامی که دیگران را برای شرکت در جلسه ای دعوت می کنید برای حضور در جلسه شما حس خوبی داشته باشند و از آن استقبال کنند.

 روند اجرایی برنامه ریزی، تشکیل و برگزاری جلسات موثر

  1. حداقل هر ماه یک بار گروه خود را گردهم آورید تا پیشرفت کار را بررسی کنید و آن ها را در جریان روند کارها قرار دهید

برنامه ریزی کنید و ایده های جدید را مطرح و مطالعه کنید. روحیه همکاری را بین آن ها به وجود آورید.

اصل مقاله: نکات و توصیه هایی کاربردی برای مدیریت و برگزار کردن جلساتی بهره ور و اثربخش

نقل از : وب سایت مدیریت راهبرد

ادامه نوشته

سیستم ها و روش ها در کجای فرآیندها وساختار مدیریتی سازمان شما قرار دارد؟

مقدمه

سازمان هایی كه به پیاده سازی سیستم های مدیریت كیفیت روی می آورند، بنا به ضرورت واحدی به نام تضمین كیفیت را ایجاد می كنند تا عهده دار وظایف طرح ریزی، استقرار و بهبود سیستم مدیریت كیفیت شود.

وظایف گوناگونی به عهده ی این واحد گذارده می شود از ممیزی داخلی سیستم مدیریت كیفیت گرفته تا انجام فعالیت هایی مانند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه، كنترل مستندات، بهبود مستمر و در بعضی موارد آموزش و حتی مدیریت پروژه های درون سازمانی.


اصل مقاله: مبحث " سیستم ها و روش ها " چه جایگاهی در فرآیندهای مدیریتی سازمان شما دارد؟


منبع : وب سایت مدیریت راهبرد

ادامه نوشته

مدیربازرگانی -  شرح وظایف، مسئولیت ها، اختیارات، آموزش ها، توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز

تعریف

مدیر بازرگانی از سوی مدیر عامل برگزیده می شود و عهده دار مواردی مانند انجام امور مربوط به مدیریت کارکنان و پرسنل واحد بازرگانی که عموما شامل قسمت های فروش، خرید و تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری می گردد می باشد. همچنین تعیین خط مشی سازمان در زمینه های فروش، اقدام جهت تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف، عقد قراردادهای بازرگانی، بررسی بازار مصرف تولیدات سازمان از جمله وظایف و مسئولیت های روتین مدیر بازرگانی می باشد.

ادامه نوشته